ما رو هم دعا کنید

خداوند به موسی فرمودند:
با زبانی دعا کن که با آن گناه نکرده باشی تا دعایت مستجاب شود!!!
موسی عرض کرد:چگونه؟؟؟
خداوند فرمود:

به دیگران بگو برایت دعا کنند!چون با زبان آنها گناه نکرده ای.....


پس لطفا منم دعا کنید تو این شبا که خیلی محتاجم

۶ ۳

وقت

از بزرگی این تعبیر رو درباره وقت شنیدم که می گفت :


  • شما برای خرید یه وسیله مثل موبایل یا دوربین ده تا مغازه و بیستا سایت اینترنتی رو می گردین تا یه چیز ارزون تر گیرتون بیاد یعنی واسه چند هزارتومن اینقدر مراقبت می کنین تا پولتون هدر نره ولی برای وقتتون انگار نه انگار .نمی گین این 2 ساعت فوتبالی که دارم میبینم می ارزه یا نه ....!

از اون تاریخ که این جمله رو شنیدم برای وقتم قیمت تعیین کردم مثلا اون موقع هر ساعت 5 تومن بود الان رسیده به هرساعت 10 تومن
۸ ۳

به بهانه ی یک رابطه ی نامه ای (Mary & Max)

 |      به توصیه ی یکی از دوستان عزیز که خیلی این انمیشن رو دوست داشت نگاهی بهش انداختم ولی راستش اصلا خوشم نیومد و وسطاش حوصلم سر رفت و با فلش کیبورد فیلمو به جلو مشایعت کردم. بعد از چند روز تیکه هایی که ندیده بودمو دوباره گاشتم و دیدم. اگه بخوام نمره بدم از 10 حدود 6.5 میدم.

|      و اما نقدم اگر قابل بدونید : خطر اسپویلی وجود نداره چون داستان ردو بدل شدن چندتا نامه بیشتر نیست.
 
پوستر انیمیشن
 
مری و مکس انیمیشنی تحسین شده از آدام الیوت کارگردان استرالیای فضاهای خاص و تاثیرگزار
Max در نگاه اول آدمو یاد شخصیت اصلی بازی همسایه جهنمی میندازه اما بعد از رد شدن حدود 20 دقیقه از فیلم شما ناخودآگاه به شباهت این اثر با کتاب دنیای سوفی پی میبرین.
شاید فرق بزرگش با دنیای سوفی یوستین گردر این باشه که نامه ها فقط از نگاه سوفی نیست و یک حالت دو طرفه داره که جزاب تر شده.
 
دنیای سوفی
 
اما کسل کنندگی داستان از اونجایی شروع میشه که مری شروع به پرسیدن سوالات پیش پا افتاده فلسفی می کنه که برای مخاطب سینما زیاد باب میل نیست.
برای دیدن ادامه مطلب اینجارو بمال ۶ ۱