وقت

از بزرگی این تعبیر رو درباره وقت شنیدم که می گفت :


  • شما برای خرید یه وسیله مثل موبایل یا دوربین ده تا مغازه و بیستا سایت اینترنتی رو می گردین تا یه چیز ارزون تر گیرتون بیاد یعنی واسه چند هزارتومن اینقدر مراقبت می کنین تا پولتون هدر نره ولی برای وقتتون انگار نه انگار .نمی گین این 2 ساعت فوتبالی که دارم میبینم می ارزه یا نه ....!

از اون تاریخ که این جمله رو شنیدم برای وقتم قیمت تعیین کردم مثلا اون موقع هر ساعت 5 تومن بود الان رسیده به هرساعت 10 تومن
reza sf ۸ ۳
ف.ع ‏ ‏‏ ‏
مثال خیلی خوبی زده واقعا به نظر من فوتبال دیدن وقت تلف کردنه :| 

  1. بستگی به فوتبالش داره
  2. آدم به اندکی تفریحم نیازمنده

ف.ع ‏ ‏‏ ‏
تفریح تو خیلی چیزای دیگه هم میتونه باشه هر دو موردی که میگید بستگی به علایق افراد داره و متفاوته اما خب فکر میکنم نود دقیقه واسه بازی صفر صفر یا نهایت یکی دو گل خیلی زیاده!! مثلا اگر یه نیمه بود باز بهتر بود :| یه نظرم تو این مدل تفریحات دیدن بازیای والیبال و بسکتبال خیلی بهتره هر دقیقه ش نود درصد بازیکنا در حال فعالیت و امتیاز گرفتن هستن و همش هیجان و صحنه های سرعتی جذاب ایجاد میکنن،به جای فرد تیم مهمه و از همه مهم تر ذهن فعال بازیکنا حین مسابقه کاملا محسوسه حرکاتشون حساب شده ست نه فقط ضربه زدن چون هر ضربه ای که میزنن در لحظه تعیین کننده ست در صورتی که فوتبال اینجوری نیست :)

قطعا نظرتونو قبول دارم

فوتبال زمان زیادیو از مخاطباش میگیره هیجانشم از بسکتبال و والیبال کمتره
اما بعضی از بازیای ملی و حتی لیگ برتری هستن که جنبه ی ملی و تعصبی روتیما هست اونارو نمیشه از دست داد

nily :)
چه پشتکاری O_O
اسمم محموده
وقت که بهرحال هدر میره، چه بهتر که عاقلانه هدرش بدیم :))

چقدر استادانه و با اخلاق به من یاد آوری کردید که هدر رو اشتباهی حدر نوشتم.

یه کم از فضای بیان دور بودم و تازه با امکان پیش نمایش آشنا شدم که از این به بعد قبل از انتشار میتونم مطلبمو ببینم و اشکالاتشو تو فضای وبلاگ حل کنم.
بازم ممنون

ماهیِ نفس کِش! :)
چقد مفت وقتمونو از دس میدیم خیلی وقتا -_-

واقعا ...!!!

خانوم ربات
هممم موافقم!
خانوم ربات
هممم موافقم!
حوا بانو
جالب بود.
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.