به کسی ربطی نداره

بعضی وقتا یه سری فکر احمقانه (البته از نظر دیگران احمقانه) به ذهنت میرسه همین جوری بدون دلیل فقط حوس میکنی یه کاریو انجام بدی مثل قدم زدن تو پارک یا یه دور کل مسیر دور دریاچه روتنها بدویی اما این وسط یه سری مشکل وجود داره مثلا میگی نکنه یکی منو ببینه دارم الکی واسه خودم پنج دور پارکو قدم میزنم و اگه این شک برای آشناها باشه بیشتر از اینم خجالت میکشی. در مورد لباس پوشیدن طرز حرف زدن حتی طرز راه رفتن همه و همه بر می گرده به یه چیز. اینجا همون جاییه که باید به یه سوال کلیدی جواب بدی. 
 من دارم برای دیگران زندگی میکنم یا خودم? 
جوابش خیلی سادست اگه فقط بدونیم ۱۰ سال دیگه حتی یه نفرم رفتار امروز مارو یادش نیست و از آغاز خلقت تا حالا بیشتر از چندین میلیارد سال گذشته. میشه فهمید این مسائل خیلی خیلی کوچکتر از اینی هستن که ما بخوایم بخاطرشون ناراحت بشیم.
القصه اگر یه فکر احمقانه‌ای به سرتون زد البته نه آسیب رسوندن به هر نحوی و شما نگران طرز فکر دیگران بودید بدونید اون کسی که شما براش زندگی میکنین خودتونید نه دیگران.
reza sf ۱ ۷
یه بنده خدا
:/

:}

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.