موسیقی یادگیری

برای افرادی که نمی تونن زمان زیادی یجا بشینن (مثل خودم) و یه کتابو بخونن ویا یه متن درسی رو بدون به خواب رفتن بخونن به شدت توصیه میکنم از یه موسیقی مطالعه که ملایمه ضد خوابه و تنظیم کننده ضربان قلبه استفاده کنن مثل دوپینگ میمونه چندتاشو خودم معرفی میکنم بقیشو برید خودتون با سرچ عبارت Study music تو یوتیوب پیدا کنید.


Chill Study Beats 2 • Instrumental & Jazz Hip Hop Music [2016]

یه موسیقه های لایت جاز عالی من که عاشقشم البته حدود 3 ساعته

Super Learning - Concentration, Study Music, BiNaural Beats - Enhance Your Learning Skills

اینم از خوباست فقط یکم بیش از حد آرام بخشه


reza sf ۲ ۱
banooye bahar
سپاس

:|

یک مسلمان
ممنون از پیشنهاد خوبتون...

خواهش میکنم

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.