نیمرو و ما هو نیمرو

تو این دنیا اگه یه کاریو بتونم درست انجام بدم اون کار نیمرو درست کردنه نه این که از کسی یا جایی یاد گرفته باشم نه خودم با آزمونو خطا فرمول مخصوص خودمو به دست آوردم. و واقعا الان میتونم بگم تجربه بهترین معلمه.

حالا چطوری این تجربه هارو جمع کردم تا به این شدت از تبحر برسم خودش داستانی داره که براتون تعریف میکنم ولی این که به امید خوندن اون فرمول دارید این پستو میخونید باید بگم که اشتباه میکنید چون به هیچ وجه لو نمیدمش.

موضو مال سال های دبیرستانه که یکی از خبرگان نیمرو که اگر دانشگاه نیمرو وجود داشت اون مدرک استاد تمامیشو گرفته بود و داشت تو انجا تدریس میکرد(که البته چنین جایی وجود نداره) به من گفت فلانی بلدی یه تخم مرغ توپ سرخ کنی .بهش گفتم تخم مرغ تخم مرغه دیگه توپ و بی توپ نداره که.گفت بشین تا برات توضیح بدم آقا اون گفت من کف کردم اون گفت من کف کرد ... این که درجه حرارت چطور باشه از روغن یا کره چطور استفاده کنی از پنیر جه موقع به عنوان نمک استفاده کنی ابعاد تابت چقدر باشه تخم مرغو از چه فاصله ای بریزی کی برعکس کنی کی بر عکس نکنی و... من دیدم این کارا خودش 3 ترم 4 واحدیه اولش خیلی ترسیدم از این حجم اطلاعات ولی بعد یه مدت تونستم نکات اصلیشو به کار بگیرم.

اما کار به همین جا خلاصه نشد بازم کلی تجربه از مادرم که اونم نیمرو هاش حرف نداره گرفتم ولی باز نیمروم اون نیمروی دلخواه نشد خلاصه بعد یک سال که انواع و اقسام روش ها رو امتحان کردم و هر ادویه ای که فکروش و نمی کنید رو به صورت تکی و ترکیبی تست کردم بالا خره یافتم فرمولمو.

چرا لوش نمیدم چون چیز با ارزش سخت به دست میاد و کسی که راحت فرمول منو گیر بیاره ارزششو نمیدونه.

reza sf ۲ ۲
هَشْتْ حَرْفى
خب ب شما فرمول خودت رو لو نده، اطلاعات اون رفیق استاد که رایگان در اختیارت گذاشته رو بده تا ما نیز بتونیم سرنخ کشف نیمرو رو بگیریم. :)

:)

مال اونم تجربی بود بیشتر می گفت تابه باید داغ داغ باشه روغنم انقدر داغ بشه که از توش حباب ریز بزنه بیرون بعد تخم مرغو بریزیم تو تابه تا جلیزو ویلیز کنه.

maryam ...
چه تجربه ی گران بهایی:) حالا بهمون میگفتی چی میشد ما هم نمیرو خوشمزه درست میکردیم میخوردیم :(

اصرار نکن نمیگم

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.