قدم بزنیم

یک : عاشق یه همچین جایی برای قدم زدنم، خودم تنها نه به خاطر این که از قدم زدن با یه رفیق بدم بیاد نه.فقط بخاطر این که کسی نمیتونه به سرعت من قدم بزنه پاهای درازی دارم و عاشق سرعتم رفیقام میگن مگه مسابقه پیاده رویه اینجوری میری؟ فقط میتونم بگم بهم آرامش میده.اره بی قراری بهم آرامش میده شاید برا شما عجیب باشه ولی برای امثال من عادیه.

وقتی سریع راه میری پیشونیت باد میخوره اگه زمستون باشه که باده سرده و بدتر بزارید بازم بدترش کنم اگه سینوزیتیم باشی واویلا.خوشبختانه به گذاشتن کلاه عادت دارم و به خیر میگذره. و به این ترتیب از هر فرصتی برای قدم زدن تو بد ترین شرایط جوی استفاده میکنم و لذت میبرم.

دو : دکتر شهشهانی رو میشناسید؟ استاد ریاضیات دانشگاه شریف که بقیه اساتید دانشگاه همه از دم شاگرداش بودن :)) یه ویدیو تو یوتیوب ازش دیدم مبنی بر این که اصلا ما چرا باید سر کلاس بشینیم تا یه چیزیو یاد بگیریم مگه خودمون نمیتونیم با کتاب خوندن یاد بگیریمش. بدون این که برامون سوال پیش بیاد.

و این که یادگیری رو در رو برای زمانی بود که صنعت چاپ به این مرحله نرسیده بود و مجبور بودن رو در رو یه سری چیزارو استادا به شاگرداشون بگن تا همونجا حفظ کنن یا یاد بگیرن بعدشم گفت چطوری باید ریاضیات رو از رو کتاب بخونید و نیازی به دانشگاه اومدن برای یادگیری نیست و تاکید کرد با غیبت نمره کم نمیشه. راستش بعد دیدن این ویدیوش آرزو کردم ایکاش ماهم یه همچین استادی داشتیم. اصلا عشقم به ریاضیات دو چندان شد.طرز حرف زدن استاد یه درس میتونه آدمو عاشق یا متنفر از اون درس کنه . آی لاویو دکتر. اطلاعات بیشتر اینجا

سه : بچه ها کانال زدن چه کانالی اینجا توضیحات و اینجا لینک خود کاناله. امیدوارم ادامه داشته باشه این حرکت قطعا قدم بزرگی در راستای وبلاگ نویسیه که به نظرم داره دوباره جون میگیره اما مخاطب کم داره.اسم قشنگیم داره بلاگرام

چهار: غروب جمعه نرید یه فیلم تاثیرگذار بینید چون هم حالتونو درست نمیکنه هم خود فیلم از اون به بعد براتون بی مزه میشه تا آخر عمر . کلا غروب جمعه دلگیر تر از این حرفاست تا با یه موزیک و یه فیلم خوب تاثیرش بره :))) از دلگیری غروب جمعه لذت ببرین

reza sf ۱ ۲
shab gard
دنیاتون بی غم

ممنون

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.