دلم که کرده

از بچه های طرح که اکثریت مال شهرای دیگن دو نفر مال یه شهریم یکی برای بجنورد یکی شیراز یکی اشنویه و یکی سرپل ذهاب امروز استاد جدیدمون از اشنویه ایمون پرسید ترکی گفت نه تموم شهرمون کردن سرپل ذهابیم گفت منم کردم بجنوردیه هم گفت منم کردم موندیم سه نفر مام گفتم درسته کرد نیستیم ولی خوب کردا رو دوست داریم بچه های با مرامین.

یکی از همون بچهایی که کرده باهام صحبت میکرد میگفت تو (من منظورش بود) اخلاقت عین کرداست بچه با مرامی هستی و از  اونجایی که کورد بودن به ژن نیست بت میگم هم شهری. گفتم ما اینجا نژاد پرستی نداریم تو همه نژادا بچه با مرام هست گفت کرد بودن یه نژاد نیست یه سبک زندگیه ماهم با نژادمون پز نمیدیم با مراممون پز میدیم :)))))))

پ.ن.1:ساعت 2:55 بامداد و از 8 تا 3 کلاس دارم.بازم بگین زندگی هنوز قشنگیای خودشو داره.

reza sf ۳ ۳
علیـ ــر ضــا
آره این دوران تکرار نمیشه 
خوشبگذرع با دوستان

ممنون

shab gard
زندگی قشنگه تو زیاد  داری سخت میگیری

:}

زمستان ‌‌..
منم خدا قبول کنه کرد هستم! 
دقیقا ادعای کرد بودن یک نژاد نیست لایف استایله:))


خدا قبول میکنه
:))

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.