زمان خارج از کنترول

کمتر حرف میزنم

نمیدونم والا، چرا همش اینجوری میشه همش وقت کم میارم یه وقتایی که خونه نیستم دلم میخواد زمان زود بگذره ولی دیر میگذره و یه وقتایی که خونم میخوام دیرتر بگذره اما زود میگذره.

زمانی که واقعا به وقت مرده برای استراحت نیاز دارم زمان مرده ای برام نمونده و این موضوع رو اعصابمه.

میخوام یه جدول روزانه برای سال دیگه درست کنم حالمو توش بنویسم ایدشم از یه توئیت گرفتم امیدوارم بشه.

این موسیقی رو از دست ندید رو عکس کلیک کنید


reza sf ۳ ۲
shab gard
جالبه به نظرم

:|

fatemeh 0098
اون حروف بالای جدول چیه؟؟؟

ایده جالبیه
خوشمان امد

اون جدول برای من نیست نمی دونم

من دارم برای امسال یکی آماده میکنم

shab gard
اون حرفای بالای جدول اول هر ماه از سمت چپ هم شروع میشه

نمیدونم چین
جدول مال من نیست

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.