پسر خوب (اورنوت)

میخوام ی برنامه معرفی کنم که خیلیاتون نمیشناسین

اسمش اورنوته و من پسر خوب صداش میکنم

تنها بدیش اینه که راست چین نداره یعنی برای فارسی شخصی سازی نشده

اورنوت در واقع یه شبکه اجتماعی برای به اشتراک گذاشتن یادداشت ها خاطرات لیست کارهای روزانه و... و یابه اشترک نزاشتنشونه (یعنی برای  نگه داشتن اونا تو اینترنت برای همیشه)


از جمله قابلیتاشم اینه که میتونین باهاش لیست تو دو روزانه درست کنین و با دویوایسای مختلف مثل کامپیوتر یا موبایل و لبتاپ و... با هاش یه متن یا هر چیز دیگه ای رو بنا به شرایط تون ویرایش کنید

در ضمن من از نسخه ی وبش و اپلیکیشن اندرویدش استفاده می کنم

https://evernote.com/


reza sf ۷ ۴
خانوم ربات
باشه :))
nily ..
جالبه! :)
**مزگت **
همین راست چین نبودنش کلی رو مخه😐

بعد یه مدت عادت میشه

علیـ ــر ضــا
مفید هست منتها من از اپ های دیگه استفاده میکنم

منم خیلی از اپ های نوتو تو گوشیم دارم

ولی این یه چیز دیگست

محمود دوم
یه زمانی که (فکر کنم) یه گوشی از برند سونی-اریکسون داشتم، این اَپ خودکار روش نصب بود و پاک هم نمیشد و منم چقد بدم میومد ازش :|
همین غیرقابل پاک بودنش باعث شد زورکی یکم ازش استفاده کنم، هرچند خیلی خوشم نمیاد از اینجور برنامه ها ولی میشه ازش استفاده کرد، خوبه :)

منم خیلی قبلنا یه بار نصب کردم بعد پاکش کردم

ولی الان آپدیت جدیدش خیلی خوبه

انگلیش وَن
عه این برنامه خییلی وقته تو گوشیم هست منتها اصلا نمیدونستم به چه دردی میخوره خوبه الان فهمیدم

حتما آپدیتش کنید

الیــــ ــــوت
من داشتم ولی چون یه کم پیچیده بود به دردم نمیخورد. یه چیز ساده تر میخواستم. یه نگاهی به AK Notepad بنداز خیلی خوبه

حتماتستش میکنم.

ولی این که معرفی کردم نرم افزار نیستا یه شبکه ی اجتماعیه که با هر وسیله ی الکترونیکی که داشته باشی میشه یه متنو ویرایش کرد.

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.