کارتل لند

مستند خوبی بود مخصوصا به تصویر کشیدن گروه اتو دیفنس البته اگه علاقه ای به دیدن مستندهای مافیایی و کارتلی ندارید دیدنش براتون زیاد خوب نیست.

داستان از جایی شروع میشه که مردم از دست کارتلای مواد مخدر به تنگ اومدن و دست به تفنگ میبرن. اون طور که میگن مافیای مواد مخدر 15 نفر از کارگرای یه مزرعه رو به همراه خانواده ، بچه وحتی نوزادشون تیرباران میکنن دلیلشم فقط به خاطر ندادن باج سالیانه بود. بعد اون بزرگای اون شهر دور هم جمع میشن و یه گروه برای مقاومت در برابر مافیای مواد درست میکنن اسمشم میزارن اتو دیفنس .

اوایل با ماسک بودن اما کم کم بین مردم بر میخورن و ماسکاشونو بر میدارن ویکی یکی شهرهای مکزیکو از چنگ کارتل های مواد مخدر در میارن.

مستند از سه زاویه به کارتل ها می پردازه یکی از سمت امریکا و مرزهای مشترک با مکزیک که پلیس های آزاد آمریکا از اون دفاع میکنن یکی زاویه خود کارتل ها و پخت مواد مخدر و آخری هم اتو دیفنس.

در پایان این مستند نشون میده که سیاست مدارای مکزیک چقدر حامی باند های مواد هستن و چقدر ازشون پول میگیرن و چطور با این روش قدرت خودشونو تو مکزیک حفظ میکنن.

reza sf ۲ ۱
__ پریچک __
چه جالب !
همین چندروز پیش تو کلاس یه مقاله خوندیم که تو قاره ی آمریکا مکزیکی ها از همه خوشبخت ترن !
پس سیاسیون ماهم برن تو کار مواد 
فک کنم بیشتر جواب بده تا موارد اسلامی :))

شما خوشبختی مردم رو در چی میبینید؟

__ پریچک __
بنظرم خوشبختی به دید شخصی اما 
ملاک خوشبختی برای من در کشورم اینه که هر انسانی محق ِ 
حداقل امکانات رفاهی و خدماتی رو داشته باشه ... تابتونه لبخند رو منتقل کنه به خانوادش ... تا آسمونو آبی ببینه نه خاکستری .... و ....

تصمیم مهاجرتو اخیرا کنسل کردم وتبدیل شدم به خمیری که خودشوو با هر شرایطی وفق میده و الان حس خوشبختی دارم ....

قطعا خوشبختی شخصیه
اما هرگز نمیتونید آدمیو پیدا کنید 100 درصد خوشبخته

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.