تیم داوری تا اینجا بهتر از تیم ملی

الان یه جوی درست شده هرکی میگه ایران جلو مراکش خوب بازی نکرده میگن تو داری به کشورت خیانت میکنی تو میهن پرست نیستی تو ایرانو دوست نداری و... خیابانی که میگفت هر کی میگه خوب نبودیم باید بره ملیتشو به کشور مراکش تغییر بده و...

بعد بازیم که همه مفسرا بجز یه کی دوتا خوبشون مثل صدر گفتن بابا سبک بازی ما همین جوریه یه موقعیت یه گل بعدشم برنده بازی میشیم.

یه سری از جمله فردوسی پورم میگن بد بودیم اما جنگنده بازی کردیم انگار اونا بازی نکردن همین جنگنده بودنمون دوتا مصدوم تو بازی برامون به ارمقان اورد.اینا به کنار با این جمله یاد اون لحظه که شجاعی امد تعویض شه بازوبند هی سرو ته کرد هی لفت داد تا زمان بگذر و بازی هرچه زودتر با همین نتیجه تموم بشه. اوج جنگندگی ما اصلا تو همون لحظه بود. در نهایت میتونم بگم فقط دفامون خوب بود و وحید امیری بیرانوندم رو دور شانسش بود و گرنه لوله شده بودیم.

سابقه نشون داده بازی دوم همیش خوب بودیم چه جلو آرژانتین چه آمریکا و حتی پرتغال پس در کمال ناباوری پیش بینی میکنم بازی ایران و اسپانیا مساوی شه.

اما بشنوید از تیم داوری که تو امتیازگیری ترکونده و با اختلاف خوب بهترین قضاوت جام رو تا این لحظه داشته.اونم تو چه بازی خشنی المان مکزیک 

آقای فغانی دست مریزاد

reza sf ۳ ۵
سجاد عبدی
منم چندروزه دارم به مساوی فکر میکنم:)
ولی دودوتا چارتا ک میکنم میبینم نمیشه

نشد

علیــ ـرضا
احسنت با نقد و بررسی تون واقعا همینطوره که شما میگید خوشحالی موقت .
بیشتر از این انتظار میرفت از ایران .
امیدوارم چهارشنبه یجور خاصتری رقم بخوره چون این جام یکم غیر معمول شده . میدونید که اون آلمان و اونم برزیل و اونم بقیه تیم ها !
داوریمون خسته نباشید .

خورد اره |:

لیمو ‌‌
من موافق نیستم که شجاعی داشت وقت تلف میکرد.
ولی خوب نبودیم و آلمان قهرمان میشه فردا امتحان دارم دعا کنید دیگه همین خدافظ

بیشتر از دعا نیاز به تلاش داری

خدا پشت و پناهت

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.