میلیاردر دوبی

یه ویدئو تو یوتیوب دیدم بدجور خندیدم، بدجورا اونم از ته قلبم خدا پدر مادرتو بیامرزه.جریانش این بود:

پسر یه میلیاردر تو امارات یه فیلیم پنج دقیقه ای از زندگی گهربارشو برای مردم به صورت خلاصه تو یوتیوب آپلود کرده که چش بقیه در بیاد حال فیلمه چی بوده: یارو تو یه شبانه روز از دوبی با جت شخصیش پرواز میکنه میره اسپانیا اونجا یه ماشین خیلی گرون قیمتو تو فرودگاه تحویل میگیره -اسم کلیپ هست اصلا کلکسیون ماشینای نمیدونم چی چی- بعد دوتا دور با اون ماشین میزنه دوباره سوار جتش میشه میره ایتالیا اونجا هم همین رویه رو با یه ماشین دیگه انجام میده بعد بایه پرواز دیگه میره فرانسه همین کارو میکنه دوباره یه پرواز دیگه میره انگلیس همین کار البته نقطه تمایزش اینه که تو فرانسه یه دوست دخترم داشته با اون دور میزنه :)))) دیگه وقتی میرسه انگلیس آخرای شبه حال نداره میگه برگردیم دوبی. دوباره کلی خدمه هواپیما مجبور میشن بدون آب و غذا با خستگی درموندگی هماهنگ کنن تا بتونن برگردن دوبی حالا این میلیاردر این همه رنج رو برای چی میکشه؟ برای این که چش بقیه در بیاد ،زندگیش همینه کلا فردا تکرار همین داستان :)))

reza sf ۲ ۴
big cat
خب نگا این به اندازه ی من میلیاردر نیس من ازونجایی که خیلی به فکر خدمه هم هستم هواپیما و خلبان مخصوص دارم که هر کدومو تو یه نقطه ی دنیا مستقر کردم:|
 چش کیو درمیاری منحط؟

:))))

مریــــ ـــــم
لازم شد منم فردا از زندگی فیلم بگیرم و خیلیارو زخمی کنم
:|

:)))

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.