خطی ران زن

امروز خیلی اتفاقات جالب افتاد که علاقه دارم کلشو بنویسم اما از اونجایی که مجالش نیست مهم ترینشو مینویسم باقیش بمونه برای بعد.

جلو صف تاکسی رانا بودم که گفتن برو تو فلان ماشین بشین از اون آقا که جلو ماشین وایستاده بود پرسیدم همین ماشین دیدم از پشت یه خانومه گفت اره همین ماشین داداشی.سرم سوت کشید مگه میشه یه راننده زن بین این همه راننده خطی بد دهن و فحش ده بیاد مسافر کشی کنه اما چیزی نگفتم و نشستم. تو ماشین یه نفر عقب نشسته بود یه نفر دیگه اومد اونم برق از سرش پریده بود با یه نیش خندی گفت راننده زنه؟!! گفت ندیده بودم تا حالا تو رشت زنی بین این راننده ها بیاد مسافرکشی کنه. از همین جمله پیداست که این شغل تو استان ها و شهرهای دیگه توسط خانوما انجام میشه البته این که یه خانوم راننده سرویس بچه های مدرسه یا امسال این باشه کاملا فرق میکنه با این که تو خط کار کنه اونم چه خطی جایی که حداقل دو نفر چاقوکش بالفطره  پنج تا معتاد و حداقل 8 نفر بد دهن دعوا گیر توش کار میکنن.

القصه تابوشکن و شیر زن نه اون خانوم علینژاده نه امثال اون تابو شکن زنیه که برای در آوردن چندرغاز پول تن به هر کاری نداده و داره پا به پای مردا کار میکنه. با تمام حرفایی که پشت سرش میزنن میسازه و اولین بودن براش عار نیست.

reza sf ۰ ۴
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.