زیر کار در روها

یه تد عالی گوش دادم درباره افرادی که مدام سعی میکنن از زیر کار در برن و اونو بندازن برای یه وقت دیگه. نمونه بارزشم همین درس خوندن تو فرجه هاست که یه پستم قبلا دربارش نوشتم.

تو این تد تیم اوربان از میمونی حرف میزنه که داخل ذهن همه ما هست و کارش اینه که سکان مغزرو در جهت افکار پلیدش به کار بگیره و نذاره به چیزی که میخوایم برسیم.

کمدی سخنرانی خیلی خوبه و آدمو تا آخرین لحظه مجاب میکنه کوش بده ببینه چی میگه. از اون گذشته زبون سخنرانیشم عالیه و قابل فهم برای همه منظور از همه یعنی 99 درصد مردم جهان نه فقط آمریکا.

پایان بندی سخنرانیشم یکی از شاهکارای تد بود نمیخوام اسپویل کنم ولی لحظه آخر که میخواد در رابطه با این که چرا نمیشه به گذشته نگاه کرد و عبرت گرفت حرف بزنه که بلافاصله میمون مغزش جلوشو میگیره و سحنرانی خیلی فان تموم میشه.

زبان اصلیش اینجا و فارسیشم اینجا

reza sf ۴ ۸
یه بنده خدا
برای دانلود باید عو بشیم که :(

نه من همینجوری دیدم

فاطمه م_
من چند وقت بود این ویدیو رو تو ستون بغل یوتیوب می‌دیدم ولی هیچ‌وقت بازش نمی‌کردم! (میمون مغزم حال نداشت یه ربع ویدیو ببینه :دی) ولی الان بالاخره به لطف پست شما دیدمش. و خب دقیقا همین مشکلو دارم! :))

:))

یه بنده خدا
نسخه زیرنویس دارش منظورمه بود

منم منظورم همون بود از سایتشون آنلاین دیدم بدون عضو شدن

یه بنده خدا
اهان ممنون
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.