کادو را فلسفی کنیم

چرا آدم ها به هم کادو می دهند؟

اولین جواب ساده است یادگاری. اما سوال دومی که پیش می آید ساده نیست مگر خودمان نیستیم که بخواهیم یادگاریمان پیش دیگری بماند؟ دو جواب مطرح است یک هستیم پس یادگاری چه معنی دارد و دو نیستیم و بر حسب اتفاقی از هم فاصله گرفته ایم یا می توانیم از هم خبر بگیریم که می گیریم و باز هم چه نیاز به یادگاری و یا نمیگیریم و دشمنیم که یادگاری همچون سمی برایش می ماند و همان بهتر که آن را آتش زند.

اما جواب دوم به سوال که می گوید برای خوشحالی طرف مقابل که واقعا بی معنیست. کافیست یک بار فراموش کنیم و طرف مقابل آن را عمدی به انگارد.این لکه برای فرد مقابل ابدیست و مگر راه های دیگر خوش حالی مرده اند. 

 در پایان برای درک بهتر نموداری به این منظور طرح کردم.

reza sf ۲ ۲
علی حق جو
یه سؤال فنی
این نمودار را با نرم افزار x mind کشیدی؟
من یه مشکلی دارم که توی هر بلوک جدیدی که میرم زبانش انگلیسی میشه و باید هر بار فارسی اش کنم راهی برای درست کردنش هست؟

سلام نه از نرم افزار MindMaster استفاده کردم x mind بلد نیستم متاسفانه

آقای سین
من کادو نمیخرم معمولا و درگیر این سوالا هم نمیشم :))

کسی که کادو نخره باید بیشتر درگیر شه

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.