روزمره

میخوام روزمره نویسی رو یکم تست کنم ببینم چطوریاست از همین پستم شروع میکنم خدا رو چه دیدید شاید مشتری شدم
امروز خیلی خوب شروع شد انتقام تمام بی خوابی هفته رو یجا درآوردم تا 10 صبح خوابیدم.
کمی از آموزش های چف جواد جوادی رو دیدم مخصوصا کوبیدشو که با ترفندها و هنر خاص خودش ساخته بود به نظرم خوبه آدم تو چیزای قدیمی نوآوری داشته باشه و اونارو مدام با شرایط روز آپدیت کنه حتی اگه اون چیز کوبیده سنتی باشه.
کمی نرد رایتر و کمی سین سینما (سینما سینز) دیدم یه ویدئویی که خیلی برام جالب به نظر اومد مال اشتباهات زیاد فیلم روم ساخته Tommy Wiseau بود که یه چیز حدود 1 میلیون خورده ای اشتباه ازش در آورده بود البته بیشتر جنبه فان فیلم رو گرفته بود تا اصل قصه اما هرچی بود کلی باهاش خندیدم.
همچنین امروز اومدم یه تخم مرغ درست کنم سر خورد از دستم ریخت تو ظرفشویی و رفت.
کمی هم زبان خوندم داستان رد کلیکو و بیشتر از هر چیزی ورزش کردم.
reza sf ۲ ۴
عرفان ...
تخم مرغ ☻
...
منم بعضی وقتا آموزش های جواد جوادی رو نگاه میکنم.
...
ورزش خیلی خوبه( او خود اعتراف میکند که هفته ای یکبار هم ورزش نمیکند!)

جوادی خیلی خوبه

معتاد ورزشم بدجور ایشالا نصیب همه

محسن رحمانی
سلام :)

سلام

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.