مشکلات متفاوت بودن

17 آذر هم گذشت.

صبح بازم بارون شدیدی میومد تقریبا یه هفته ای میشه هوای رشت ابری و بارونیه این مسئله باقی بچه ها رو که از استان های دیگه میان دانشگاه مدت هاست اذیت میکنه. خواب خوبی داشتم حدود 6 ساعت. دارم به کم خوابی عادت میکنم. عامل حساسیت رو پیدا کردم و کاملا مهار شده چند روزی هم میشه که آبریزش بینی دیگه ندارم. کلاس صبح یه استاد خسته داشتیم که بعد از حضور غیاب اجازه میداد بچه ها برن و باقی کلاس رو نشینن. خیلی از پسرا هم جیم میزدن می رفتن. کلاس بعدی استاد کمی سختگیر تر بود. نهار بعد مدتها از سلف دانشگاه رزرو داشتم و خوردم قرمه سبزی بود خیلیم برنجش بد بود دل درد گرفتم. کلاس بعدازظهر یه عمومی خسته کننده داشتیم بچه ها هم هی سر مسائل عقیدتی باهاش بحث میکردن که مغزم داشت سوت میکشید. از بنزین بگیرید تا این که قرار بود پول آب و برقمون مجانی بشه. کلاس بعدی هم عمومی بود ولی استادش جون تر و فهمیده تر بود خدا رو شکر انقدر خوب حرف زد که نفهمیدم چطور زمان گذشت. ساعت 5 و نیم تعطیل شدیم. ترمکا هنوز کلاس داشتن و سر این موضوع موهای تنم سیخ شد و دلم براشون کباب. اومدم خونه شام ماکارونی خوردم در سه وعده. حال فیلم دیدن که اصلا ندارم. فردا بخش جدید بیمارستان هستیم و میگن این بخش کویته پس روزای خوب من دارم میام. بعدشم روزای بد امتحانات بازم دارم میام.

reza sf ۳ ۳
مدیر وب

سلام

با ثبت نام در سایت UrlMe.ir  و کوتاه کردن لینک های خود و انتشار آنها درآمـد کسب کنید    .  http://UrlMe.ir

آموزش کسب درآمـد به صورت خلاصه و سریع ...    https://urlme.ir/extra/income

گُل نِگار

با اینکه شهر دانشگاهیمون فقط استخون لرزه است انقدر خشکه.

ولی این هفته رو کلا دانشگاه نمیرم:)

ولی اگه رشت بودم..

آخ اگه رشت بودم...قطعا یه دونه غیبت هم نداشتم:/

(قطعا نه ولی به احتمال زیاد)

غیبت بخشی از سبک زندگی دانشجوییه نمیشه کاریش کرد

Eddie Svl

خوش بحالتون که رشت هستین....

هر شهری قشنگیای خودش رو داره

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.