دور شدن

|      هوای رشت بسیار خوب شده و بعد از یک ماه و خرده ای آتیش تابستون بارون خوبی بارید و دما کاهش خوبی داشته. الان که دارم اینو مینویسم صدای خوردن بارون به پنجره رو میشنوم اونم وسط تابستون حس تایم اوت تیم بازنده رو دارم فقط برای یه استراحت کوتاه هرچند میدونم دو ماه دیگه باید این تابستون تحمل بشه.

|      از دست دادن برام یه چیز عادی شده. چندی پیش قرار بود یه چیزیو تو وب بخونم و هی امروز فردا می کردم حتی یبار جدی نشستم سرش که بخونم اما بیشتر از 2 ساعت نتونستم بخونمش و این روال خوندن 2 ساعته هم ادامه پیدا نکرد تا همین هفته پیش که کل سایتش از بین رفت و تراژدی ماجرا اونجا بود که من کوچکترین بک آپی از متن اعم از اسکرین کپی پیست و... نداشتم با خودم میگفتم خوب این سایته که هست هر وقت خواستم با گوشیم بالا میارم و خونه هم که با همین کامپیوتر میرم توش چرا باید نگهش دارم و چوب این تفکرم رو بد خوردم.

|      این قضیه برام درس بزرگی شد که سریع بخونم و سریع درک کنم چون اصلا معلوم نیست چه اتفاقی قراره بیوفته. شاید فردا فرصت زندگی نداشتم و همینم از دست بدم و برگشتم به کتابی که خیلی وقت بود باید میخوندمش اما امروز و فردا میکردم و مثل اسب دارم میخونمش. عدو شود سبب خیر ولی داغ اون پریدنه هنوز تو تنمه.

|      یه فیلم عجیب با دنیای عجیب دیدم به نام کاپیتان از سینمای آلمان 2017 داستانش رو نمیگم که کوچکترین حرفی درباره داستان به اسپویل ختم میشه ولی از یک آلمانی بعید میدونستم یه همچین اثر ضد انسانی درباره خود آلمانیا بسازه البته که پشت سنگر واقعی بودن اتفاق قایم شده ولی کیه که ندونه واقعیت چقدر ماته.

reza sf ۲ ۵
علی شبانه

اگه متنی که داشتی می خوندی توی یه سایت بوده می تونی از این سایت برای دیدن سایت‌های حذف شده استفاده کنی:
https://archive.org/

ممنون امتحان کردم نشد

گربه ...

بدی اون وبسایته که مثل ماشین زمانه اینجاست که تا ۲۰۱۹ هستش:| من می خواستم وب قبلی خودمو ببینم ولی اطلاعات۲۰۲۰ رو نداشت.

اره اطلاعات تلگرام و یوتیوب و اینستا و توئیتر رو اصلا نمیاره

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.