دوباره همین زمان

|      چندین سال پیش مشاور کنکوری حرف قشنگی زد اگر ده سال دیگر پشت این خراب شده بمانید باز همین است دقیقا هر سال همین قدر خواندید و در همین جایی هستید که الان وایستادید. جتی یک صفحه کتاب هم از این نقطه ای که در این زمان  هستید جلوتر نرفته و نمی روید. مغز شما فقط شما را گول میزند که یکسال دیگر بمان تا رتبه بهتر کسب کنی اما فریب است. تنها کاری که می توانی بکنی بجای دوباره بازی کردن بازی را بهم زدن است. امروز یاد این جمله افتادم و این که چقدر روزها تکراری خورده میشوند بدون نتیجه و دوباره خودم را گول میزنم که فردا قرار است سریعتر رکاب بزنم قافل از این که فریبست رکاب زندگی من همین قدر توان پایم را دارد. از این پس به جای سریعتر رکاب زدن قصد دارم رکابم را عوض کنم. چگونه؟ خودم هم نمی دانم.

reza sf ۱ ۳
OMID MD

ممنون میشم لینک کنید

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.