لبتاب گیم برای بازی نیست

|      روز عجیبی بود فشار زیادی از لبتابم کشیدم و ارور جدید داد بعدشم کلا خاموش شد و مجبور شدم بازش کنم و خدا میدونه اگه تعمیرات بلد نبودم چقدر تا الان باید پول تعمیرشو میدادم. قیمتشو سرچ کردم با همین مشخصات قیمتش از کلیم هم بیشتره. مجبور شدم ویندوز جدید نصب کنم و خداحافظ همه فایل های نازنین درایو سی که با فرمت رفتین. امانگ آس بازی کردم تو شبیه ساز اندروید و الان دارم از تو ویندوز جدید این متن رو مینویسم. مشکلات اینترنت دارم حدود دو روز دیگه اینترنت قراره شارژ بشه و من با آپ دیتای سنگین 10 گیگ رو رسوندم به 300 مگ خدا به دادم برسه.

reza sf ۲ ۳
عرفان ...

دقیقا موافقم!! لپ تاپ مناسب بازی سنگین و یا حرفه ای نیست. 

چه میشه کرد با این قیمت‌ها ...

لبتاپ گیم اسمشه. انتظار میره به هر حال

ی الف سین ــ

کابوسم شده اینکه نکنه چیزی بشه مجبور شم ویندوز رو از اول نصب کنم و آرشیوم بپره.هارد هم که هم قیمت خون باباشون شده

گوگل درایو برای فایلای اصلی و کم حجم گزینه خوبیه

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.