جام جهانی درد

|      دندانی که درباره اش حرف زده بودم عصب کشی کردم. یکی از سه ریشه اش عفونت کرده بود و الان یک هفته ای با پانسمان طی میکنم تا روی این دندان لعنتی روکش بیاید. چنان دردی دارد که با گفتن در حقش ظلم میکنم. علاوه بر درد فیزیکی روحم را زجر میدهد. روزه گرفتن دیگر کنسل شده ایبوبروفن در سه  وعده هشت ساعته. گفته میشود خطر مرگ دارد. ولی چاره ای ندارم. قسمت های عمده ای از گلو، گوش و سرم تیر میکشد. نفس کشیدن برایم مشکل شده. موقع غذا خوردن تیر میکشد و از زندگی سیرم میکنم. حالا آرزوی مرگ را میفهمم. حالا تمام آنهایی که زیر فشار درد و رنج خودکشی میکنند را می فهمم. تجربه سنگ کلیه را هم دارم. سنگ کلیه چهار ساعت بود و بعدش راحتی هر چند دردش بیشتر بود اما این لعنتی چهار هفته ای میشود روح را از داخل میخورد. نه میگذارد بخوابم و نه در بیداری لحظه ای آرام میگیرد.

reza sf ۳ ۳
محسن رحمانی

سلام اوه اوه دندون درد واقعاً زجر آوره .

متاسفانه

زری ...

یا خدا...

ان شالله زود تر  خوب شین...

بهترم

علی شبانه

اون بزرگوار راست گفته بود که زیر هر دندون یه اژدها خوابیده

واقعا

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.