تقلب در آموزش

|      تمام چیزهایی که در طول عمرم خوندم و استفاده نکردم یادم رفت جز اونایی که تقلب کردم. به نظرم نظام های آموزشی دنیا در مقابل این مته ای که تا این عمق مفایم رو در ذهن آدم ثبت میکنه نباید انقدر مقاومت کنند.

پ.ن.1: این برد شیرین در عصر جمعه هم تبریک میگم. هر چند عادی شده.

reza sf ۹ ۳
زری ...

جدی ؟

من هیچی از تقلب هام یادم نمونده XD

نشون میده تقلب نکردی

زری ...

پس چه کردم ؟

از خودت بپرس

زری ...

/:

تقلب یعنی از معلونات و حفظیات خودت نباشه...

از دوستان یا کتاب یا هرچی..

خب بدین معنی تقلب نمودم و کلا یادم نمونده /:

خیر معطوف کردن تمرکز باعث حفظ عمیق مطلب میشه. بر خلاف خوندن سر سری بدون تکرار که بار روانی کمی میگیره و بعد از آزمون فراموش میشه. 

در متن هم توضیح دادم تقلب مثل مته این مفاهیم رو در مغز میکاره.

زری ...

تقلب های من که نکاشت😂😂😂

حالا هی بگین

عرض کردم شما تقلب نکردید.

محسن رحمانی

سلام 

 

تقلب خوب نیست فقط خودتو گول میزنی وچیزی یاد نمیگیری.

 

برد که حق پرسپولیس نبود .

مخالفم خوبی هایی داره. شما داری خودت رو گول میزنی که یک طرفه میبینی.

تیمی که خوب دفاع کنه برد حقشه.

زری ...

پس چی کار کردم ؟ XD

از خودت بپرس

زری ...

خودم که میگم تقلب کردم

منتها بذارین یه سوال بپرسم

معنای " تقلب در امتحان مدرسه " در لغت نامه شما چیست ؟

جواب رو چرا به من میگی میگم که به خودت بگو. جواب من که تو متن اومده.

معنی تقلب برای من یعنی پیدا کردن جواب سوالی از روشی غیر حافظه که در لحظه حساس مشتاق فهمیدن جوابشی.

فاطـــღـــمـه ツ

تقلب نکردم ولی تا دلتون بخواد رسوندم 😅😁😎

خدا یک در دنیا صد در آخرت بهت بده

زری ...

خب پس طبق تعریف شما من تقلب کردم یادم نمونده :))))

خیر. شما تعریف خودتون رو دارید و من هم تعریف خودم رو برای همینه میگم از خودت بپرس. انتظار ندارم مثل من فکر کنید و اگر هم شما بخواید من مثل شما فکر کنم زیر بار نمیرم.

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.