saved message

|      زمانی که تلگرام رو تو گوشی قدیمیم نصب کردم هنوز قسمت سیو نداشت به جاش اسناد و عکس هایی که میخواستم بمونه داخل اکانت خودم فوروارد می کردم. بعد ها اکانت خودم تبدیل شد به saved message که هنوزم هست. چندی پیش رفتم کانالای اضافی رو پاک کنم یه سرو سامونی بگیره تلگرامم که چشمم خورد به این قسمت رفتم اینجا رو هم یه نگاهی بندازم که کشیدم پایین رسیدم به اولین پیام ها. چند دقیقه ای هم طول کشید. عین دفتر خاطرات میموند. چقدر زود تغییر کرده بودم و از چی تبدیل شده بودم به چی. چقدر عکس از دوران دانشگاه. آدمایی که هر کی رفته بود شهر خودش. بچه هایی که کلی خاطره خوش باهم داشتیم و دیگه همو نمیبینیم. دردناک بود. مثل بلند شدن خاکستر از زیر زمین تاریک مغزم میموند.

reza sf ۱ ۵
اَنجُمَنِ بَیان

سخت نگیر 🙂

هییی

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.