وابستگی خون

|      عمیقا معتقدم حسی که انتقال خون درون آدما میذاره بیشتر از هر حس دیگه‌ای قدرت منده. نژاد پرستی هم نیست برای مثال زن و شوهری که هرچقدر به هم نزدیک شدن و باهم صمیمی هستن به دلیل کودکی متفاوت و بزرگ شدن متفاوت علاقه و دغدغه‌ متفاوتی دارن و از اون بدتر در شرایط یکسان حس متفاوتی تجربه میکنن چون زیست متفاوت داشتن. این تفاوت بین مادر و بچه نیست چون فضایی که بزرگ میشن با سختی و استرس یکسانه بنابر این نتیجه‌ی شبیه به هم داره. برای من درک خونی بسیار قوی تر از داستان ها، فیلم ها و من فرار کردم برم خونه بابام و فامیل ما اینجورین تعریف میشه. خون من تو رگهای تو یعنی تو میفهمی من چی کشیدم اما اونی که از خون ما نیست فکر میکنه من چی کشیدم. بین این دو فاصله از هیچه تا همه چی.

reza sf ۰ ۲
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.