از دست فرمون آدما میشه فهمید چه شخصیتی دارن

آدمای خجالتی عموما به همه راه میدن یا جایی که میتونن تخته گاز بدن نمیدن یا وقتی یه نفر میخواد از یه طرف خیابون ردشه سریع ترمز میکنن

این کارا هم خوبه هم بد اشتباه اینا اینجاست که بیش از حد ترمز میکنن حالا اگه یه ماشین با فاصله ی نزدیک از این افراد پشت سرشون حرکت کنه با یه ترمز بیجا کار تمومه. 

معمولا خانوما این شخصیت رو تو رانندگی دارن

آدمای پر رو به هیچ کس راه نمیدن اگه یه سر سوزن بدونن شانس اونا بیشتر حمله میکنن وقتی چراغ سبز میشه انگار چراغ فرمول یک سبز شده با چنان سرعتی تخته گاز میرن که مخ آدم سوت میکشه. 

عامل اصلی تصادفات همینان سرعت بیجا حوصله ی کم فحش و بدوبیراه از خصوصیات ایناست.

آدما متعادل هم راه میدن هم نمیدن اینا خوبن نه این که من توشونم خوب باشنا نه :)) اینا به صورت رندم به یسریا راه میدن به یه سریا راه نمیدن. قبل راه دادن شرایط رو میسنجن پشت سرشون ماشین هست نیست طرفی که با ماشین داره میاد چقدر اومده تو جاده و... 

از اینا یاد بگیرید اینا شخصیت خوبی دارن

reza sf ۸ ۲
ماهی کوچولو
من با ماشین عادی مدل نرمالم ولی با ماشینی که برای راحتی من شخصی سازی شده چون هنوز قلقش دستم نیست مثل سایر خانوما :دی
اما بابام کلا مدل دومی رانندگی میکنه :)) خاله ریزه ام بستگی داره عصبی باشه یا نه

ایشالا از دسته آخر باقی بمونید

مَرمَر :))
دست فرمون و خیلی چیزای دیگه بستگی داره به خیلی چیزا و شخصیت یکیشه!

اعصاب خوردی و عجله و بی قراری و... همه بر میگرده به شخصیت فردی.

البته به عوامل دیگه ای هم بستگی داره

خرگوشک :)
ما که هنوز رانندگی نمیکنیم ولی یارمون جزو همون دسته آخره :)

پس شما هم به احتمال زیاد میرید تو همون دسته

banooye bahar
موافقم 
لایک

:|

علیـ ــر ضــا
🙂🙂 عجبا 

:|

big cat
اون گروه دومیه جوری تند می رن که انگار با ناسا قرار دارن و دیرشون شده 

والا

fatemeh 0098
من ماشین ندارم ولی اگه داشته باشم سعی میکنم جز گروه اخرباشم😌

خیلیم عالی

برباد رفته
سلام
من وبلاگتان را دنبال می کنم
ممنون میشوم مرا هم لایق همراهی بدانید
ضمنا در صورت دنبال نمودن کانال ،به لیست دنبال شوندگان اضافه خواهید شد
ممنون
http://sibeseman.blog.ir/
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.