همیشه یه چیزیو که تا نصفه مینویسید سیو کنید

طبق قوانین مورفی دقیقا لحظه ای که یه متن طولانیو نوشتین یه اتفاق ناگوار باعث حذف ناگهانی اون متن میشه از رفتن برق ، زلزله اومدن ، هنگ کردن سیستم بگیرید تا برخورد شهاب سنگ ، انفجار بمب اتمی ، افتادن لبتاب به زمین ، ویروسی شدن سیستم ، بد افزار باج گیر ، خوش افزار باج گیر ، منفجر شدن لبتاب ، آتیش گرفتن باتری لبتاب ، حمله کینگ کونگ ، سکته قلبی ، پاک کردن لبتاب توسط مامانتون و خوردن کاملا ناگهانی دستش به ایس و اوکی کردن پیغام آیا نمی خواهید این متن سیو شود. 

مایکروسافت در سری جدید نرم افزاراش این قابلیتو گذاشته که به صورت لحظه ای خود نرم افزار متنو درصورت افتادن اتفاقی سیو کنه.قبلا اینجوری نبود مثلا در نسخه های قبلیش مورد بوده یه تایپیست 1000 صفحه تایپ کرده و یادش رفته سیو کنه برق رفته و قصه الا حاضا... 

حالا چی شده من اینو میگم :

اومدم یه متن طولانیو با کلی شوق و ذوق تو گوشیم برای یه نفر نوشتم کلیم وقت صرف این کردم که ایرادات نگارشیشو بگیرم آخرشم گوشیم هنگ کرد هرکاری کردم از هنگی در نیومد با یه چشم خون یه چشم اشک گوشیمو ریست کردم که بعد بالا اومدنش دیدم هیچی سیو نشده ، خیلی درد داره یه متنیو که انقدر براش زحمت کشیدین دوباره تایپ کنید حالا اگه دوباره مثل اولش بشه ، خیلی سخته خیلی

reza sf ۳ ۵
منتظر ....
ادم بعد این اتفاق دیگه هیچوقت اون ادم قبلی نمیشه هیچوقت 
خخخخ ((((((((((((:
fatemeh 0098
😂😬👍

:|

ماهی کوچولو
من سر همین تجربه همیشه وقتی با ورد کار میکردم هر دو خط یه بار سیو رو میزدم :)) 

:)

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.