هر آنچه مفت بدس بیاوری

دارم لابه لای وقتای پر شدم کتابیو میخونم به نام هر آنچه دوشت داری از دست خواهی داد که اگه عمری بود براتون یه نقد خوب ازش مینویسم کار استیون کینگه استیون کینگم کار بد ننوشته تا الان. اما میخواستم یه چیز من به این جمله ی طلایی اضافه کنم مبنی بر این که هر آنچه مفت بدست بیاوری مفت از دست میدهی. 

این جمله رو بهداد سلیمی در یه گزارش تلویزیونی گفت.

اگه میخواین یه چیز با ارزش داشته باشین برای بدست آوردنش سخت تلاش کنید این سختی هم لذت داشتن اون چیزو دو چندان میکنه هم باعث میشه قدرشو بدونین. اما اگه بر عکس باشه یعنی این که مفت به دستش بیارید باور کنید مفتم از دستش میدید یا اگه فوق فوقش تونستید نگه دارید ارزش واقعی اونو نمیدونید و نمیتونه براتون شادی بیاره مصداق بارزشم از نظر من پوله.

reza sf ۰ ۱
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.