زلزله اذیتتون نمی کنه؟

این زلزله ها هرچی نداش یه چیز خوب توش بود اونم این که من برای اولین بار زلزله رو حس کردم و صدای صفحات زمینو شنیدم بیشتر شبیه خمیازه شیر سی چهل ساله بود که از یه روز کاری سخت برگشته خونه و زنش گفته تا الان کجا بودی. 

از اونجایی که اعضایی فامیل ما بدنشون به صورت کامل و آپشنال دارای قوی ترین زلزله نگار هست(دستگاه ثبت وکنترول زلزله) و هربار که تو یه شهر دور زلزله میاد اونا شروع به تعریف این که آره ما حسش کردیم و فلان وبیسار...میکنند ولی من ذره ای نه. آرزو داشتم برای یبارم شده تو زندگیم زلزله رو حس کنم نه از رو لوستر بلکه از کف پام که کردم. 

هارپم در مرحله تحقیقاتی قرار داره نمی دونم این مردم تا یه چیز عجیب میبنند چرا وصلش میکنن به ماورای طبیعه و اقدامات مخوف افرادو کشورا ، استکبارجهانی ، مادر زن

در ضمن اگه دولت نصف این گسلای ایران فعالیت می کرد الان شاهد این اغتشاشات نبودیم.

reza sf ۵ ۴
آقای دال
آفرین 😁🤣
مَرمَر :))
هارپ چیست

https://fa.wikipedia.org/wiki/%D9%87%D8%A7%D8%B1%D9%BE

✣یگانـღـه✢ jb
هارپ یک نوع دستگاه هسن که زلزله ایجاد میکنه
خرگوشک :)
این جمله ی آخر: دقیقا :))

:|

shab gard
دولت فعلا گسلارو هم فیلتر کرده  

اوناهمه فیلترشکن دارن

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.