نیم ساعت

نیم ساعت خیلی زود تموم میشه مخصوصا اگه ازش لذت ببری مثل خوابیدن مثل نشستن پیش کسی که باهاش حال میکنی. 

اما اگه همین نیم ساعت رو درد بکشی یک قرن میگذره مثلا دندون درد. متاسفانه باید بگم که این هفته نتنها بنا به دلایلی استرس زیادی داشتم.دندون دردم داشتم که با خوردن قرص های ژلوفن و مفنامیک اسید تا حدودی رفع شد. 

چون اثر ژلوفن رو من حدود 7 ساعته مخصوصا اگه بخوابم کمترم میشه اون یک ساعت باقی مونده دندنم شروع میکنه به تیر کشیدن از اون یک ساعت نیم ساعتش و میشه درد رو تحمل کرد اما نیم ساعت بعد واقعا طاقت فرساس. 

اون نیم ساعت دوم خیلی دیر میگذره خیلی هر پنج دقیقه به ساعت نگاه میکنم ساعتمو زنگ میزارم که سر ساعت بخورم درسای دانشگاه رو تو اون نیم ساعت میخونم تویتای توئیتر تو اون نیم ساعت میخونم دوتا فیلم هیچکاک رو تموم میکنم یه سر به اینستا میزنم اتاقمو تمیز میکنم اما ساعت وایستاده اون نیم ساعت تموم نمیشه الان این نوشته رو دارم تو اون نیم ساعت مینویسم و هفت دقیقه مونده. 

امیدوارم قدر سلامتیتونو بدونید.

reza sf ۳ ۲
fatemeh 0098
سلام

درچه حالی؟؟؟
ان شاالله همیشه سلامت وسرزنده باشی عزیزدل خواهر🙃

سلام

زنده  ام هنوز

امیر +
آخ آخ
دندون درد خیلی بد هست !

والا

علیـ ــر ضــا
خیلی بده 

متاسفانه بله

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.