الان ساعت چنده دارم اینو مینویسم؟

حدودا یک ونیم شبه و فردا ساعت 8 صبح باید دانشگاه باشم تو روزای عادی یک ساعت از 12 شب بگذره دیگه مغزم کفاف کلاسای دانشگاه رو نمیده حالا یکو نیم ساعت گذشته خوابم نمیومد گفتم بیام یه چیزی اینجا بنویسم.

یه جورایی دیگه فقط خاطره ها و روزمره هامو اینجا مینویسم بیخیال نقدشدم برای نقد یه پیج تو اینستا باز کردم کسی از نقدام خوشش اومد بره اونور ( هررری)

تو این چند روزه فیلم طناب هیچکاکو دیدم که عالی بود یه نقدم دارم براش مینویسم که تا دو روز دیگه تو صفحه اینستام منتشر میشه.فقط همین قدر بگم که داستان فیلم از کارگردانیش قوی تره و کل فیلم فقط و فقط با یه شات طولانیه . هیچکاکم ک میدونید در انتخاب بازیگر زن شهره آفاقه راستش یه کراش ریز رو جوانی چندلر نقش اول زن فیلم زدم بین خودمون بمونه این موضوع :)))

دندون درد داشتم و متاسفانه الانم دارم که به زور قرص سرپام. نوبت دندون پزشکی سه روز پیشمو بنا به دلایلی نتونستم برم که البته دکتر آشنا بود و با یه تلفن بابام روزشو تغییر داد.

ژلوفنمون تموم شد و من برای اولین بار در عمرم خودم رفتم داروخونه دارو خریدم (بسیار کم دارو مصرف میکنم و هربارم داروخونه رفتم مریض بودم یکی دیگه برام داروهارو خریده) به خانومه گفتم ژلوفین داری (خانوم دکتره یکم وایستاد) گفت ژلوفن یا ژلوفین یا ژلوپین (با این که دو واحد فارماکولوژی پاس کردم از این حرفش کف کردم) پرسیدم چه فرقی میکنن گفت هیچی گفتم یه پین بده :))))) این بود که ژلوپین گرفتم . تجربه جالبی بود

خودم که سرچ کردم ریز تفاوتم دارن ولی هردوتا ایبوپروفن و از نظر ابعاد وشکل دقیقا عین همن خدارو شکر اگه خوردم زنده نموندم برام فاتحه بخونیین

reza sf ۳ ۲
مریــــ ـــــم
نخور ژلوفن
:|
میمیری
:|
البته من خودم از پیشگامان مکتب ژلوفن خورانم ولی خب تو نخور

میگن برای معده بده ولی چیزی نمیشه

علیـ ــر ضــا
خیلی وضع هولناکی شده

والا

shab gard
الفاتحه

:|

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.