بوی عید بوی قالب نو

یک : سال نو وبلاگ نو. ایح ایح

پیشاپیش خونه تکونیو از همینجا شروع میکنم و امیدوارم به همینجاهم تموم بشه با یه قالب جدید و هدر توپ باتشکر از قالب عرفان. دیگه تورو خدا مجبورمون نکنید خونه تکونی کنیم مهم اینه آدم دلش تکون بخوره بزارید خاک رو پنجره ها بمونه.

دو : باختیم بدم باختیم اصلا برام مهم نیست چون 16 امتیاز بالا تریم و این یعنی 16 امتیاز سرور استقلالیم.شما استقلالیام برید سوت بلبلیای شفرو گوش بدید.

 

سه : ژلوفن نمیخورم و دنیا خیلی دردناک شده. یه موضوع درباره مسکنا هست که اگه در اوج نیم عمرش باشید زمان براتون آهسته میشه مثلا پشت چراغ قرمز 30 ثانیه میشه 5 دقیقه این موضوع رو تو این زمان کاملا حس کردم. در ضمن ناخون پامم شکست و با دست ناخونمو کندم و انداختم اونور پام خون میومد ولی به لطف مسکن کوچک ترین دردیم حس نمی کردم واقعا عجیب بود این مدت. 

چهار : دارکست هور رو دیدم و از نظر شخصیت پردازی ضعیف گری اولدمن شکه شدم از بس بد بود از این نظر اما روایت داستانی خوبی داره و البته ارزش یه بار دیدنو داره و نه بیشتر. انشالله در صورت حیات نقدی هم براش تو پیج اینستای نقدم مینویسم.

پنج : نقد طنابو کامل کردم در پیج تازه تاسیس پابلک اینستام برای مشاهده اینجارو بمالید

reza sf ۳ ۳
جناب قدح
قالب جدید مبارکه :)

قالبم قابلتونو نداره :)

هادی مشایخی
مبارک قالب جدیدتون باشه.
شما حتما خیلی کم مسکن میخورید که ژلوفن تاثیر اینطوری داشته.

قابلتونو نداره
اره خیلی کم میخورم تو دوتا پست قبل توضیح دادم

علیـ ــر ضــا
رسیدن بخیر 
بسبک جدید مبارک باشه 
استفاده قرص اصن تجویز نمیشه برات 😐
امیدوارم ببینمش

ممنون

دوران مسکن دیگه تموم شد

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.