عیدتون مبارک

نودو شیشم گذشت ،بدم گذشت خیلی بد از زلزله و سانچی و... گرفته تا حادثه اتوبوس و معدن بگذریم گذشته ها گذشته تنها چیزی که میمونه محبتای نودوشیشه مثل کمک مردم به زلزله زده ها یا همدلیشون برای تسلیت به داغ دیده ها.
خوشم نمیاد زیاد تو گذشته بچرخم یه جا خوندم افرادی که زیاد تو گذشته هستن لابد حال مزخرفی دارن که نمی تونن روش تکیه کنن.ولی با همه این حرفا اگه از گذشته درس نگیریم آیندمون میشه هی تکرار گذشته و هی در جا میزنیم.شاید بزرگترین درسی که تو نودو شیش گرفتم این بود که بدون تلاش کردن هیچ وقت نمی تونی لذت واقعی یه چیزو درک کنی.
از درسای دیگه ای که گرفتم میتونم به ضعیف بودن ما آدما اشاره کنم وقتی زلزله اومد چقدر ضعیف بودیم از ترس به خودمون میلرزیدیم همین مایی که کلی ادعامون میشد چه قدر حقیر شدیم یا وقتی مریض شدم و یک هفته حالم خوب نبود فهمیدم که هیچی نیستم هیچی.
صبر زیاد درس بعدی نودو شیش بود با صبر زیاد و پشتکار اتفاقای خوب یکی یکی میوفتن این جمله دیگه از شعار بودن برام گذشته.
امیدوارم این درسا تو این سال یادم بمونه و ازشون استفاده کنم.
چند روز پیش تو توییتر یه روش جدید برای یادگیری زبان دیدم البته خودم آنچان زبان خوبی ندارم اما کاربریکه این روش رو ارائه داده یه استاد زبانه و تو توییتر معروفه براتون اینجا عکساشو میزارم برای دیدن روشون کلیک کنید.
راستی تا یادم نرفته عیدتون مبارک و بزرگترین آرزوم برای همه سلامتیه.


reza sf ۲ ۱
سجل ...
جالبه برام، یه سری تضاد می بینم که نمی تونم راجع به وبت به جمع بندی برسم

این مستر بینگ خود شمایی ؟!

خیر من نیستن آقای حسین ماهینی رو میشناسی ایشون این مومنت توییتری رو ریتوییت کرد و من اسکرین گرفتم

چه تضادی؟

سجل ...
حسین ماهینی بازیکن پرسپولیس ؟!!!!  فوتبالی اما نمی دونستم بازیکن تیمم به یادگیری زبان در این حد علاقه داره :/


تضاده رو الان نمی تونم توضیح بدم , شاید بعدا بهتر بتونم بگم

علاقه؟!!! ایشون از فعالان توییتر هستن و هوای بچه های اونجا رو دارن . مومنت همم برای فردیه به نام مستر بینگ از معروفای توییترفارسی

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.