ریلکسیشن

قبلنا یه پست گذاشته بودم درباره موسیقی ریلکسیشن که تو مطالعه کردن و این مدل کارا بدرد میخورد الانم یه سری صدای طبیعت و آرامبخش جدید تو یوتیوب پیدا کردم که شنیدنش خالی از لطف نیست. خوب اینجا برای افرادی که به اینترنت غیر ایران دسترسی ندارن چندتا مشکل به وجود میاد مشکل اول اینه که این ویدئو ها خیلی حجیم اند و دانلود و آپلود مستقیم تو آپارات عملا غیر ممکنه.مشکل دوم اینه که آپارات تا بیشتر از 30 دقیقه لینک مستقیم از یوتیوب نمیگیره برای آپلود مستقیم بدون دانلود. و مشکل سوم اینه که اصلا فکرشو هم نکنید که نمونه این صداهای با کیفیت طبیعت (اونم بدون تکرار) رو از جایی بجز یوتیوپ پیداکنید البته مشابه تا دلتون بخواد هست اما به گرد پای اینایی که میگمم نمیرسن.

البته چند وقت پیش یه اپلیکیشن خوب برای اندروید پیدا کرده بودم اما مشکل اصلیش تکرار مداوم اون تون صدا تو مثلا 3 دقیقه بود که مغز آدم متوجه میشه و یه حس بد به آدم میده.

القصه:

این 8 ساعت موزیک یوگا یکی از بهترین ریلکسیشنایی که تا به حال شنیدم فوق العاده خواب آورم هست.اما به قدری آدمو آروم میکنه که میشه صرف نظر کرد از قابلیت خواب آوریش.

این 6 ساعت صدای بارون هم خیلی خوبه از این جهت که صدای ریزش بارون رو تو چادر و بسیار ملایم صدای رعد و برق روهم بهش اضافه کردن که حس خوبی میده.

این 9 ساعت صدای کولاک زمستون که خیلی دنبالش بودم رو همین چند وقت پیش پیدا کردم صدای کولاک و باد و خش خش آروم برف شمارو میبره به اعماق زمستون شاید تو این هوای گرمم بتونه خنکتون کنه.

reza sf ۰ ۰
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.