قالب

|      چندی پیش در حدودای تابستون امسال شنیدم یکی از طراحان معروف و محبوب قالب وبلاگی خودکشی کرده دقیقا در 27 سالگی ( متولد 72 بوده گویا) و وارد باشگاه بیست و هفت شده. اسمش عرفان بود و چیز زیادی درباره این آدم نمیدونستم. بیانی ها خوب میشناختنش میگفتن که پسری مهربون و خوش اخلاقه. به همه کمک میکنه و ظاهری معمولی داره. اکثرا از خبر خودکشی این جون شوکه شده بودن که چطور ممکنه. جوابش قالبه. بله قالب. قالبی که از آدم ها با ویترین قشنگ میبینید همون باطنشون نیست. فرق میکنه. هر آدمی که در اطراف شما زندگی میکنه و شما فکر میکنید در ظاهر خوشحال و با انگیزست الزاما از داخل اینطور نیست. اوضاع اون داخل میتونه خیلی خیلی خراب باشه.

|      راستی این قالب وبلاگ که الان توش هستید 4 سال پیش توسط عرفان ساخته شده. درحد یه کامنت اگه اشتباه نکنم باهم حرف زدیم و اجازه شخصی سازی گسترده رو بهم داد. از رنگ ها ستون و هرچی دستم رسید تغییر ایجاد کردم چندین بار و حدودا هر هشت ماه تا به اینجا رسیدم. هر چند تغییرات در سطح جزئی بود اما کنار هم یه چیز کاملا جدید شد. وبلاگ خود عرفان هنوز فعاله و میتونید هنوز از قالباش استفاده کنید. سعی میکنم همین قالب روی وبم نگه دارم و اگه قراره تغییراتی ایجاد بشه در حدی باشه که به اصلش آسیبی نرسه.

|      بله، رسم روزگار چنین است!

reza sf ۴ ۴
زری ...

یه لحظه فکر کردم وب اصلی جناب عرفان و لینک کردین...

روحشون شاد...

دستشونم درد نکنه

هر کی این کامنت و میخونه یه صلوات واسش بفرسته...

 

یکی از سه لینک وب اصلی ایشونه

جهانِ هیچ

عهههه

نه 

وای 

جدی میگین؟خیلی ناراحت شدم ...

اصلا داغون شدم

بله جدیه. در حدود 7 ماه پیش شنیدم.

زری ...

لینک اون وبی که توش روزانه نویسی یا خاطره نویسی میکردن و دارین ؟

نه اصلا نمیدونم داره یا نه. اشاره کردم زیاد نمیشناختمش.

گربه ...

ظاهرا دوتا وبلاگ روزانه نویسی داشته که آدرس دومی رو هم یه عده ی کمی داشتن. قاعدتا بسته شدن ولی یه آدرس رو من تو همون وبسایت ماشین زمان سرچ کردم و ظاهرا همیشه به خودکشی فکر می کردن و افسردگی هم داشتن. 

این خودکشی ها مرگ های عجیبی هستن، عجیب تر از به دست بیماری مردن یا به قتل رسیدن حتی.

چه بد

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.