Vice

فیلم متوسطی بود. نه کاملا غیر قابل تحمل و خشک به سیاست آمریکا نگاه کرد نه کاملا باز وو راحت با شوخی و مزاح بیش از حد. پاسخ های درستی به سوالات نمیده و رسالت فیلم هم چیز دیگه ای هست از طرفی لزومی برای این همه طرح مسئله نمی دیدم که اگر میخواستن از القاعده، گواتمالا، زرقاوی، داعش و روابطشون با آمریکا بسازن آخرش یه سریال 100 قسمتی بیرون میومد. نه یه فیلم سینمایی بی سر و ته.
بازیگری مشکل داشت بخصوص بازیگر نقش بوش پسر دیگه سر لهجه و رفتارش نمیگم خودتون ببینید. از بیل خوشم نمیاد اما وضیفه خودشو تو این فیلم خوب انجام داد و احتمالا برای اضافه وزن داشتن تو این فیلم حسابی به زحمت افتاده.
دیک چنی رو از استند آپ رابین ویلیامز میشناسم اونجاش که جریان شلیک تیر اشتباهش به همکارشو مسخره میکنه هنوز یادمه. اما از شخصیتش هیچی نمیدونستم. فیلم چند شوخی دیگه ای هم داره که نگرفته بجز آخریش که منو حسابی خندوند سر ترامپ و لیبرال ها. دفاعیه آخر چنی از خودش و حرف زدن با دوربین اوج افتضاح فیلمه واقعا ضعیف کار شده بدون استدلال بدون موضوع و با موسیقی متن سعی در احساسی کردن بیننده داره که موفق نیست. به هر حال فیلم کاملا ارزش یه بار دیدن رو داره و شمارو نا امید نمیکنه اما یک بار مصرفه و نمیشه انتظار بزرگی ازش داشت.
نمره من به فیلم 0.23 از 4 نمره
reza sf ۰ ۵
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.